Ayam goreng karamel.





selamat tahun baru.. yang tak berapa baru.. baru la.. baru aku nak ucap. hahaha.
sejak aku join group resepi ringkas kat pesbuk. macam-macam resepi aku cuba. al-maklumlah kan.. surirumah berjaya.. butt.. lately sejak jadi mak buyung ni malaihh ya amat derr.. nak  xsuka betul masuk dapo. namun begitu aku tetap jalankan tanggungjawap tu.. larat nak makan luaq? T___T.

ok. ni resepi ayam karamel.  en. somi aku suka betul ngan ayam goreng ni. kalau aku tau resepi ni awal-awal. kompem gerai nasik ayam aku masa bulan ramadhan aritu laku selakunya.. walaupun resepi lama tu tetap laku. Alhamdulillah..

ok.. let begin.

Ayam Goreng karamel





senang. takyah taip2 dah aku kopipes gambo je kat sini.
try la yu ols.. sangat marbeles.. menjilat kaki. eh! menjilat jari jemari salleh..



5 comments:

  1. daun pandan tu la susah sikit nak carik..dok kmpg senang.huhu tak boh daun pandan takpe kot.

    ReplyDelete
  2. mcm sedap ni..tp kalau virus malas dtg buh kicap ABC..hahahahaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. pun boleh.. tp ni sng je.. xpyh pun..

      Delete
    2. ni saya kalau malas campak kicap ABC...hahahahaaa

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..