anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

syukrii.. qasidah dan ya hanana.



Syukrii suka sangat dengan qasidah.. kalau budak Lain mungkin suka karton .. upin ipin .. ultraman.. minion.. dsb... Syukrii tetap lebih memilih ya hanana.. he he. Buktinya tiap Kali ummi pegang handfhone. Dia pun akan mula lah.. jerit nak tengok.. "nya Nana Nana." Selagi tak bukakan video ya hanana dia tu selagi tu lah dia jerit. bila dah tengok. Harus bg dia bergawang tangan angkat mcm dlm video tu..siap pusing badan lg. Menghayati betul.

Bukan aku tak pernah bg tengok karton tu semua.. tp dia xminat.. syukurlah kan.. anak aku ni dr kecik cintakan rasul. Huhu..

Rutin dia.. seawal pg.. tengok 'tanyalah ustaz'. Dia tengok dengan kusyuk hoceyy.. lagaknya mcm faham apa yg ustaz cakap. Kehkeh..

Sarapan sambil tengok 'rasul yg kata'.
Yg ni mmg pebret beliau. Sebab dalam program tu kan ada dikir barat.. kompang.. sebuk dia berdikir sama. Tergawang gawang tangan meniru.

Lepas tu.. baru upin ipin.. tengokla jugak sekejap.. sebelum dia wat agenda seterusnya..

Aku harap dia terus membesar menjadi anak yang soleh.. mencintai Allah dan rasul lebih dr segalanya. Aamin..


Tiap Kali ummi atau Abah solat.. mcm ni La dia.. nk jugak..
Allah.. Katanya..


Malam cinta Allah dan rasul yang lepas.. 
Dok tiket depan okeyy.
Hahaha..


Oklah yu ols.. sampa di sini sa


Oklah yu

5 comments:

  1. haippp.. comelnya diaaaa... gerammm...

    ReplyDelete
  2. lama tak nampak update blog.

    ReplyDelete
  3. Hai, Mell...
    Bagusnya Syukrii... Harap nanti besar leh jadi imam muda ye... ^__^

    ReplyDelete
  4. ya Allah rindunya kat pn blog..rindu kat syukri.. x sngka syukri dah besar..tp makin susut ye..alhamdulillah kecik2 dia nak ikut solat.. baguslah cam tu dear..

    ReplyDelete
  5. Haiii.. cakkkk..
    done follow sini no. 272,
    sudi-sudikanlah follow me back yea..
    leh kita saling kenal mengenal,
    kunjung-mengunjung selalu..
    salam kenal yea.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    kalau minat kucen leh follow blog
    teman yang lagi satu gak..
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.