Allah sebaik baik perancang




Bismillahirrahmanirrahim.. fine.. sementara quota masih Ade ni.kite berstori serba sedikit. Budak kecik tu pun dok sebuk main. OK fine. Mengemas rumah katenye.. tape la  janji ummi dah pagaukan tangga.. hurmm.. we ols da blik semula ke puchong..

~kita merancang dengan cita cita.. tapi sebaliknya Allah merancang dengan cinta~

Aku percaya.. in the end.. Allah dah rancang yg terbaik buat kita.. siapa kita nak menolak takdir.. jalani saja dengan sabar dan syukur..

~ Allah sebaik baik perancang~

Penah dengar ayat ni? Mestila penah Dgr kann.. sekarang jadi moto idup aku la kira. Err.. bukn dr dulu ker.. hihik..

berbalik pada tu.. sejauh mana aku melangkah.. akhirnya balik jua ke tanah kelahiran dua hero aku. Allah tak izin jua kami bermaustatin di tanah kelahiran aku..

Apapun.. tempat seorang isteri adalah di sisi suami ..

baheklah.. sampai di sini saja..
Line kehampehan betul..


4 comments:

  1. betul tu.. Allah knows best! :)

    ReplyDelete
  2. betul tu mell kita merancang Alah juga yg menentukannya..mana pun tak kisah asal suami n syukri sentiasa disisi kan..:)

    ReplyDelete
  3. perancangan Allah yang terbaik.. all the best mell..

    ReplyDelete
  4. Hi~ 안녕하세요? we are Twinscraftlife! Please visit our blog shop^^ 꼭 오세요~ 행쇼! twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..