The Journey - Throw Back.




entah apa nak hapdate. 
nak imbas kembali setahun usia syukrii.


new born : 22 dec 2012
at : 11.02am
weight : 2.52 kg

1 month
2.9 kg

2 month
4.1 kg

3 month
5.5 kg

4 month

5 month
7.1 kg

6month
7.6 kg

7 month

8 month
terselit muka ummi.

9 month
8 kg

10 month


11 month

1 year !!!!
8.6 kg




wahh... dah besar ma hero cilik.. hehehe..





11 comments:

  1. the best sweet moment adik syukri is handsome boy :)

    ReplyDelete
  2. amboii...dah besaq dah ..hihik..tak sedar kan..suka tgk perkembangan depa ni dari hari ke hari...nti makin bijak bila dah boleh berckp..byk soalan..hehe

    ReplyDelete
  3. jap je shukri dah setahu... mesti selalu belek gambar dia ni...hhee

    ReplyDelete
  4. best kalau update perkembangan anak camni... nanti boleh syukri tgk balik bila dah besar nanti... ^__^

    ReplyDelete
  5. comei..makin lama makin debab pipi dia..geram!!

    ReplyDelete
  6. Ececen syukrii..boleh celebrate sama dengan auntie anim ni. Kita share kek nak?

    ReplyDelete
  7. cpt sgt masa jalan..besaq dh syukri..dr baby dh comei,skang makin ensem..:)

    ReplyDelete
  8. hihi.. letak pict mcm tu boleh nampak perubahan muka syukrii.. cepatnya dia besar.. :)

    ReplyDelete
  9. Pipi syukrii yg tembam..hehe..cute

    ReplyDelete
  10. masa umur 6 bulan tu tembam comel sgt. Bila dah makin besar dah makin panjang kan.

    ReplyDelete
  11. syukri makin besar makin comey.. babam sungguh.. eeeiii geram tgk...

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..