anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Syukrii Ternganga tengok buih - buih beterbangan.




Dah namanya budak. suka sedekah duit ke menda bukan-bukan. . 
ni kak Hannah and kak Ika lah. pantang ada duit. ada saja menda depa nak beli. lagi-lagi kak ika.. tak dapat duit. meraung-raung macam kena dera ngan opah. haih!. 
takpalah.. janji depa beli tu pasal nak main-main ngan syukrii.
anak-anak dara maksu ni rajin mengasuh syukrii. so, maksu boleh rilek brader.. brader rileklah. 
lagi-lagi maksu tengah tak berapa sehat ni.
hehehe


nganga sesaje!


pelik.. 




teruja!


Buat kesian kalinya , syukrii dok diam sebentar. kalau tak melasak sesaja. haha










5 comments:

  1. amboi ngangaluas dia...agaknya pelik pestime tgok..tu yg terkebil2..comelnya la hai

    ReplyDelete
  2. amboiii... mak2 sedara yg ngasuh boleh lah uminya rilek2 ye..haha..
    takpe belikan je mainan tu.. main dgn syukrii jugak nti...hehe

    ReplyDelete
  3. comelnye syukri.. baru beli keta yer syukri...hihi..
    psstt..comey la wajah baru blog pn mell kite ni... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli kete baru ape deqla. mane ade.. haha

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.