anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Mohon doa untuk mereka.



 mohon doa untuk sahabat saya Ratna dan jugak mangsa banjir yang lain..
sebak. tak dapat bayangkan konduksi beliau sekarang ni..
baru je dalam 2 minggu lepas mereka sekeluarga terbabit dalam kemalangan.
sekarang kampung di kemaman di landa banjir pulak..
sudahlah berjauhan dari suami.... i hope u strong my dear..
masa mereka di timpa kemalangan.. hati aku asik teringat2 dekat si bambam adeeb..
then, dapat perkhabaran sedih tu.. adeeb patah tangan. aduhh.. kesian betul!
bila banjir di kuantan makin teruk.. eh.. sahabat aku di pantai timur tu macam mana?
aku col xdapat.. adik ratna, mimie.. dia cakap dia pun xdapat col family di sana.. terputus hubungan sudah..



marilah kita berdoa untuk mangsa2 banjir.. supaya mereka bertabah dalam harungi dugaan yang diberi.. semoga banjir cepat reda..  semoga mereka dilindungi ALLAH.. amin..


"Ya Allah..Elakkan daripada kami segala jenis bala bencana di dunia dan akhirat, juga bahaya di dunia dan akhirat. Elakkan daripada kami kejahatan musuh dari kalangan manusia dan jin, juga kejahatan syaitan dan iblis. Elakkan daripada kami bahaya di udara dan yang turun dari langit, bahaya yang keluar dari bumi dengan rahmat Mu wahai yang Maha Mengasihani berbanding yang lain"
Ya Allah, restuiah dan sejahteralah junjungan kami Muhammad, keluarga dan sahabat Baginda semuanya. Segala puji-pujian itu hanya bagi Allah Tuhan Semesta Alam"
Ya Allah, restuiah dan sejahteralah junjungan kami Muhammad, keluarga dan sahabat Baginda semuanya. Segala puji-pujian itu hanya bagi Allah Tuhan Semesta Alam"Ya Allah, restuiah dan sejahteralah junjungan kami Muhammad, keluarga dan sahabat Baginda semuanya. Segala puji-pujian itu hanya bagi Allah Tuhan Semesta Alam"Ya Allah, restuiah dan sejahteralah junjungan kami Muhammad, keluarga dan sahabat Baginda semuanya. Segala puji-pujian itu hanya bagi Allah Tuhan Semesta Alam"







5 comments:

  1. allahuakbar.. semoga mereka tabah..

    ReplyDelete
  2. kesian pada semua mangsa banjir.. mmg sedih lihat keadaan mrk.. kita yg melihat pun risau inikan pula yg mengalami..mga mrk tabah menghadapinya..

    ReplyDelete
  3. moga semuanya kembali seperti sedia kala... kesian pada mangsa banjir...

    ReplyDelete
  4. semopga mereka tabah..sedih pilu sgt bila dilayan perasaan ni..aduh..harap banjir cepat surut!

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.