Rabu Kurang perkataan la sangat : MELANTAK!!

kat sini tiap2 ari rabu. ada pasar pagi. yang mana orang setempat panggil pekan rabu. kuikui..
kakak sulung aku yang dok dekat puchong balik. lama dah dia balik. dari sabtu lepas lagi. esok dia balik sana dah.
so, ari ni dia pi bershopin-shopin di pekan rabu.  pegi dengan kakak kedua aku. tengok-tengok dorang bawak balik sejenis buat yang marbeless... peh.. peh.. peh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
eh! eh! tinggal kulit la pulak. hahaha
.
.
.
phergggg...... manis sangat. walaupun kaler dia pucat. 
harga pun murah.
4bijik RM10.
Berbaloii.. semua isi santek.
tq kakakku... melanje makang duriangg...
kehkehkeh..

10 comments:

  1. adoi..sedappnya..buah favorite ank kecik sy nie..mak nak mkn selalu takuttt kencing manis lak..jamu mata je la..hehe

    ReplyDelete
  2. hohohoho...sedapnya durian..nak ajak en hubby beli durian la celebrate anniversary..hahaha..

    ReplyDelete
  3. owh sedapnye doyan.. kalo dpt doyan crepe pun sdp nih!

    ReplyDelete
  4. singgah ipoh hari tu memang musim rambutan dan durian kat sana. nak singgah membeli tapi masing2 tengah batuk dan selsema...sabar2kan diri...tahan selera, huhu

    ReplyDelete
  5. murahnya..nasib sy bukan peminat durian..tgok jer sambil telan liur tanpa perasaan.muahaha..

    ReplyDelete
  6. peh peh peh... kembang kmpis idung I duk cari bau :p makan tak ajak :p

    ReplyDelete
  7. sedapppnya durian... murah plak tu..sini nak makan durin kena lah tahan harga... paling murah pun rm7/kg..huhu.. tak dapat lah nak makan sllu..:)

    ReplyDelete
  8. lepas makan durian terus tukar slang ganu... Hehehe.. Pekan rabu tu bukan ada tiap2 hari ke? ke yg lain?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pekan rabu lain la dear. yg tu kedah. i kat perak. kehkeh.

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..