anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Nugget ayam huduh untuk syukrii



Biasalah kak.. ummi syukrii ni nak hat simple dimple jer.. mlas nak cari bahan ceritanya. kehkeh..
teringin nak buat jajan makan petang for syukrii.. dia dah la kuat makan. takat ni tak jemu lagi biskut dia tu.. 
tapi.. kesian gak asik dok kudap-kudapan biskut jer. buah bukan taknak bagi.. sejak ada gigi ni macam seriau nak bagi makan buah. sebab dia suka gigit besar2. lepas tuh kemam dalam mulut. takut tercekik. adehh... kalau makan biskut tu pun sama. gigit besar2. tapi biskut tu jadi lembut. buah kan keras. kalau pisang. taknak pegang. geli. lembik.. nade-nade tau syukrii ni. dia nganga jer bila makan pisang. suruh suap. pegang taknak. hahaha



huduh gila. nugget buduss je pun.. 
letak ayam dicincang ala gengster + sedikit oat + teloq ayam yang dipukul sehingga mati.
campur, kelepek2 macam nugget. goreng pakai minyak sikit jer. aku pakai minyak kelapa dara. olive oil takdak. hat minyak rambut tu ada lah. kahkah.








6 comments:

  1. Hoho..klu pkai minyk rambut..tk tau apa jd la ni..huduh2 pun bleh ngap ja..jnji sedap.hehe

    ReplyDelete
  2. tak lalu nk mkn klu guna minyak rambut syukri kata..huduh takpe,yg penting dbuat oleh umi,penuh kasi syg gitu..:)

    bg la buah..malas betul ummi nak menyuap ekk.kesian syukri.haha

    ReplyDelete
  3. takper la, at least u rajin jugak buat homemade punya kan. Suka kan tengok budak yg pemakan ni, memang segala benda kalau boleh kita naksuap.

    ReplyDelete
  4. huduh2 pun mesti sedap ni...hehe..syukrii mesti suka..ummi nya rajin lah...:)

    ReplyDelete
  5. huduh pun nampak mcm sedap jeeee....

    ReplyDelete
  6. x kesah la huduh pun.. janji sdp ditelan...hihi

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.