anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

macam comel jer gigi.

syukrii dah tumbuh gigi. masa dia 10 bulan 8 ari. tumbuh 2 batang sekali gus. atas dan bawah.
sekarang dah tambah 1batang lagi. dia pun pandai gigit tau. ouuchhh..!!!. menjerit ummi bila kena gigit.. dia pulak boleh tersengeh sengeh buat muka macam comel jer tu..
sebenarnya.. memang dah lama ummi nak ambik gambar gigi dia.. nak share dats moment.. tapi.. memang tak boleh la.. dok tak senyap budak tu.
so, tadi.. dia tengah tido.. ummi snap lah.. dak syukrii ni kan kalau tido memang mulut ternganga. ikut opah dia la tu.. kehkeh..



lebar hoccay gigi dia. comey jer.. kihkih.. 
so pasni ummi kenalah lebih mengambil berat tentang soal penjagaan gigi dia..
jadi ummi kena lah beli...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BERUS GIGI
muahahahahahahahahaha

8 comments:

  1. adoi comel jer tido ternganga..dua sekali tumbuh ye..nasib tak demam..org kata klu budak nk tumbuh gigi selalu demam n meragam kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula.. mujur tak demam.. meragam pun tak. cuma air liur dok meleleh jer. pahtu.. banyak yak..

      Delete
  2. hihihi..comelll syukrii tumbuh gigi..oh anak sy dulu awal sgt plak tumbuh gigi... 6 bulan dah tumbuh gigi..hehe... makin suka lah tu nak geget ibu nya..hehe
    haha...pernah tgk video last tu..mmg lawakk....gigi terlebih bersinar..ahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula. kira syukrii ni lambat.. suke sgt gigit.. sakitttt...huhuhu

      Delete
  3. hahahah, tido mulut ternganga sama mcm Luth jugak. Ikut papa dia. *taknak ngaku ikut mama. Heheh.

    Luth belum tumbuh gigi lagi. Gatal gusi dah lama, tapi giginya tak kuar2 jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. pun taknak ngaku ikut ummi. haha. syukrii gatal gusi dari 4bulan lagi.. kehkehkeh..

      Delete
  4. eeeeii geramnya tgk muka syukri tgh tdo... apsal comel sgt nih... haihhh bila la nak merasa ada ank sendiri... x sabar tau nk tgk muka anak deqla bila tdo pulak... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. ade rezeki deqla nanti.. mell doakan..

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.