anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Botol air pebret syukrii.

ntha apa nak hapdate. tapi nak hapdate jugak.
kehkeh..
syukrii kalau yu ols nak tau.. seorang budak yang agak susah nak minum air masak. puas di bagi guna cawan. botol susu lagilah takmau.. pakai sudu. sekali dua je. pahtu tepis. pakai cawan pun sama. dua tiga teguk jer. pah tu celup tangan dalam air tu. basuh tangan katanya. ggrrr...
kak ika ada botol air. beli sebab teringin tengok botol maksu. meraung2 nak botol air maksu.. lepas tu mak dia belikan dia botol air karton warna pink.. 
pahtu. dia letak atas meja. syukrii amik. .
slurpppppp... sedut air teh!
waa... pandai lak dia sedut..lepas tu asek nak botol air kak ika jer.. so, mak lang syukrii belikan syukrii botol air jugak. bukan apa. kak ika mana boleh kongsi2. kejap jela bagi pakai. kang merengek nak balik.. hahaha
Alhamdulillah.. sejak minum pakai botol air tu.. banyak la jugak dia minum air masak. tapi teetap gak kena tukar2 cawan.. nanti jemu. bijak nau dak syukrii ni.. kalau dah takmau tu. dushhh... dia tepis. kemahen!.
botol air spanbob lagi tuhh...


ambik sendirik..


sedut...  

letak tepi.. 





hahaha.. dis boy ar... velagak dah besaq sangat nohh... geremmm...





21 comments:

  1. botol air cute camtu mak budah pun suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kann.. mak budak yg terlebih teruja nak beli. kihkih

      Delete
  2. hehe..nanti belikan dia botol air angry bird plak..kat umah akak macam2 jenis botol air ade..anak ramai la katakan..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok dulu peel dia macam mana.. haha.. jadi taska la rumah ye kak.

      Delete
  3. botol air ni kira penyelesaian kepada masalah kuran minum air masak sukri la..good boy..pandai dia nak sedut,botol susu n cawan mana layan.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira camtu ar.. dia kan abam.. mana layan botol susu. kehkeh..

      Delete
  4. hahaha...syukrii..syukriii....nak juga botol air pink ye..haha...tapi bagus jugak kan layankan aja lah klu dia nak minum air dgn cara tu... hihi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula.. kalau tak jenuh berperang dulu nak bg air masak. haha

      Delete
  5. patutla dia suka rupanye ada gambar kartun...montelnye syukrii....

    ReplyDelete
  6. nak beli jugak la botol ni utk luth. kot2 boleh minum banyak skit air masak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ce try.. kalau luth pandai sedut boleh lah beli.. syukrii suka. sebab bunyik buble2 dlm tu kan. haha

      Delete
  7. dikelilingi sepupu sepapatnya, makin panjang akal syukrii kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a,ah.. kawan ngn org besar.. akal pun besar lah. hehehe

      Delete
  8. wuishh pandai memliih, bagus syukrii. nnt demand lagi botol bersadur emas ker, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengsan ummi kalau dia demand camtu. haha

      Delete
  9. syukri yg bijak..hahah..dia ada citarasa lah tuu

    ReplyDelete
  10. salam ptg..alolo comelnye dia..ank m3h yg kecik tu kuat minum air masak..hehe..
    done follower yg ke 256

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq m3h.. untung lah kuat minum air masak. syukrii mybe sedap minum susu ibu.. liat sikit nak minum air masak.. haha.. japg p pollow. tq ya.

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.