anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Bisikan si kecil.



entry tanpa gamba. malas nak cari cabel. kehkeh.

situasi :

satu malam.. ummi dan abah tengah berborak di dalam bilik. sambil ummi susukan syukrii.

ummi : cakap pelan-pelan.. nak bagi syukrii tido ....
( sambil berbisik.. )

abah : owhh.. okeh-okeh.. bla.. bla.. bla..
( abah cakap sambil berbisik..)

ummi & abah : bla.. bla..bla.. 
(maka berborak lah ummi dan abah secara berbisik..)

tiba-tiba!

" acissss... acisss. sssss... atisss... "
(nada berbisik)

sengeh-sengeh.. sambil dongak kepala. pandang ummi dan abah.


orang berbisik dia pun nak berbisik.. ingat dah tido.. 
hahahahahaha..
aduhai la syukrii ali.. memang lah anak pintar.. 
satu-satu akal dia dapat.
esok-esok dah boleh cakap macam mana lah lagaknya yer..
sekarang pun dah menyampuk orang tengah berborak.
kahkahkah.

macam comel jer.. macam comel jer kusin-kusin nih!. hihik..
(tanpa gamba kunon.. :p)

9 comments:

  1. Hahahhaa nak jugak join berbisik.

    ReplyDelete
  2. hehe pandai syukri ni,dia pun nak join sama..boleh bygkan muka comel dia tu tgh berbisik

    ReplyDelete
  3. Hahaha..dia pon join sama bisik.. mmg syukrii anak yg pandai..

    ReplyDelete
  4. hihihi,,, dengar je walau berbisik yer

    ReplyDelete
  5. klo dah paham nnti..semua rahsia die g tau org.. macam anak sdare saya...

    ReplyDelete
  6. Pandai yer shukri bisik2 hehhehhe lucu

    ReplyDelete
  7. ada pulak gambo tu. hihihi.. memang comel je kalau dah bisik gitu :)

    ReplyDelete
  8. haha.. syukri nak join da club la tu..haha.. mmg comel jer mmg comel jer mmg comel jer kucing2 tu.. mmuahh geram tgk..

    ReplyDelete
  9. alaaa takde pict.. br je nak tengok syukrii.. mesti kiut muka dia bisik2 kan.. hehe..

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.