anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Setengah hari di rumah maklong



semalam, mak long syukrii cuti. baru balik dari kampung.. so bawak syukrii jalan2 rumah dia. taman sebelah je pun.. hahhaha..
rumah mak long syukrii flat 5 tingkat tu. dia dok sengsorang.. saja bawak syukrii lepak sana, makan tengahari kat sana..

orang nak amik gamba dia. sibuk tengok mak long.. 

budak debob.. sibuk dok ngutip rambut kt karpet tuh!


tengah pikir strategi nak mengemas tang mana..


tayang muntot. nak merangkak. tp angkat2 tersembam balik. hahaha.



syukrii dah nak masuk 9bulan. tapi tak pandai2 lagi merangkak.. angkat2 badan tu boleh.. tapi letak balik.. orang dok kata pasal dia tembam. huhuhu..







11 comments:

  1. bontot berat la tu..tu yg takleh merangkak lagi..nanti dia tak merangkak dah..jalan terus..mcm anak akak no 2..merangkak bape minggu je terus bgn nak jalan..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bontot tembam sangat.. hahaha.. dia bg can ummi relek2 dulu.. kang dah berjalan. semput ummi nak keja lak. hihi

      Delete
  2. Hihi..comel jak Syukri ni.. takpe slow2..kot2 Syukri ni jenis yg terus jalan nti...:)

    ReplyDelete
  3. syukri comel main ligat ye..agaknya dia nak skip merangkak kot macam abg aiman.Aiman dulu tak merangkak, 9bulan terus bangun jalan..Aiman dulu nk papah2 tgn kt dinding ke sofa pun tak,tau2 bngun berdiri terus jalan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukrii tau pnjt ummi je.. nak nenen katanya. hahaha.. pnjt dinding xleh lg. huhu

      Delete
  4. maybe berat muntot kot..hihi..xpe, pelan2 ye syukri syg.. nanti pasti gagah berdiri dan berjalan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nak geget2 muntot tu.. haha.. syukrii pasti gagah unti!. hihi

      Delete
  5. Tak kisah la berat montot skang, esok terus dapat lari ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat lari.. kurus terus ummi.. hihi

      Delete
  6. rasanya tak merangkak ni.. terus boleh jalan kot.. hehehe..

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.