bukan mainan dia jugak yang jadi pebret

dak syukrii ni kan.. mainan dia ummi dan abah beli banyak-banyak pun..
yang bukan mainan dia jugak yang dia suka..
dulu main kain..
main ngan pempes
ni terbaru.. main  tong biskut.
hahahaha..
nyorokk..




cakkk!!



ggggrrr... asah gusi..



hepinya dia..





11 comments:

  1. alo..lo..lo..comelll syukrii ni..main dgn tin plak ya.. biasalah budak2... dulu2 Pa'e suka main dgn bakul..siap masuk dlm bakul raga tu..ahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. raga pun dia suke.. tp risau jari2 kecik tu masuk kot lubg raga tu.. hehe

      Delete
  2. samalah dengan ank bujang saya tu..baru 6bln++
    beli mainan mcm2 tp botol mineral kosong,kipas lipat,botol bedak yg dia nk main..
    Kalau dpt pampers pun jadi..suka tgok telatah dia kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a,ah.. kalu nak bg pakai bju tu susah. pusing2. bg pempes je main. haha

      Delete
  3. amboii kuat benor gigi tu nk gigit tin biskut..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ggi pun xdak lagilah unti. haha

      Delete
    2. haha.. kalo gitu bkn gigi la.. tp gusi... ;p

      Delete
  4. sama jugak mcm anak jaa, yg bukan menan jugak yg dia duk buat main. sikat rambut la, botol bedak laa.. hahaha.. menan sendiri x pulak dia main. tolong rosakkan ada laa.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a,ah.. bola beli sampai 3. dah rosak dah. bru 9bulan.. hahahaa

      Delete
  5. budak besar syukri ni mmg kan,yg terujanya nak beli mainan umi n abah sebenarnya.syukri bukan tau mitak mainan lg...anak gamble je main benda disekeliling derang..tp kan bila dh beso macam aiman nti,pening la pulak nak melayankan permintaan mainan dia tu..tak padan dengan nak sekolah dah,patutnya mintak la buku.haha

    aksi syukri gigit tin biskut sgt comel..:)

    ReplyDelete
  6. senang la camni mama ngan abah dah tak yah beli mainan dah k.. heheh..

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..