anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Fasa kehidupan..







aminn...

aku masih lagi dalam fasa pertama..
ya.. kami masih bersabar dalam menjalani kehidupan bersama..
moga kami terus kuat hadapi dugaan, ujian , bersama2..
sesungguhnya setiap dugaan dan ujian itu ada hikmahnya.
harapnya.. satu hari nanti kami akan tersenyum 
mengenang kembali saat2 susah payah kami..
saat2 suka duka kami..




8 comments:

  1. sy dah melepasi tahap satu..dh 7tahun tahap dua dah ekk?hehe

    Alhamdulillah,bila terkenangkan saat susah payah mula2 nak menapak dulu rasa syukur sgt. Kehidupan 5tahun pertama byk pengalaman manisnya..

    setuju..sekarang dah nak mula stabil,rezeki pun makin mencurah bila dah ada anak dua ni,Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. saya masih di fasa pertama ni..memang kena banyak bersabar...:)

    ReplyDelete
  3. eh nak cakap blog ni comel la..:)

    ReplyDelete
  4. deqla juga masih di fasa pertama.. belom cukop 5 tahun lagi.. hihi

    ReplyDelete
  5. kak dah masuk fasa 4 (lebih 20 thn), ada ke? yang penting...jaga mulut kita, huhu...

    ReplyDelete
  6. moga berkekalan inshaAllah.. ;)

    ReplyDelete
  7. Sama dengab Ros. masih di fasa pertama. moga kita dapat tempuh sgala dugaan di alam rumahtangga :-)

    ReplyDelete
  8. singgah sini jugak untuk follow tuan blog.. datang dari segmen Deqla :-)

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.