anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Diary : senyuman yang indah


Assalamualaikum..

kata orang senyum itu sedekah..
jadinya, syukrii banyak bersedekah sejak dia kecik lagi.. hahaha
syukrii budak yang murah dengan senyuman..
di mana2, dengan siapa pun pasti dia akan lemparkan sebuah senyuman..
maka, dia telah buat orang tersenyum sama.. lalu dengan itu ramailah yang bersedekah hari itu.. ahak!

masa dia masih lagi dalam kandungan.. aku selalu berdoa yang dia akan jadi anak yang menyenangkan semua orang.. harap sampai ke besar dia menyenangkan hati orang2 sekeliling.. amin...

senyuman itu indah... marilah kita bersenyum2 selalu.. hihihi..







*senyum mesti nak tayang lidah.. hahaha *


senyuman anak2 kecil lah yang paling telus dan ikhlas.. kerana mereka tiada dosa.. tiada makna lain disebalik senyuman kan.. itu sebab.. hati kita tenang bila tengok baby senyum... hati yang tengah amarah pun bila tengok senyuman dorang.. terus melty ibarat coklat cair.. eh! hahaha..


p/s : harap senyuman2 syukrii buat korang tersenyum sama.. dan beri aura baik untuk yu olss... ngeh2!


b.u.b.a.i

20 comments:

  1. assalam,

    anak kecil ibarat kain putih..kitalah akan mencorakkannya...

    ReplyDelete
  2. Comelnya ko sayang :) muah! Nak aunty nyanyi lagu senyum ke? Hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muah unti jugak! senyum.. tak perlu kata apa2.. eceh.. umi syukrii yg nyanyi.. hahaha

      Delete
  3. tersenyum jugak tgk syukri senyum.. manisnya senyuman mu nak.. =)

    ReplyDelete
  4. comey je shukrii..

    kalau budak suke senyum ni saya kategorikan dia sbgi baby mesra alam..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. dia mmg mesra alam.. mcm2 org gelar.. skrg dpt gelaran mat senyum.. adehh..

      Delete
  5. alala tomey2 nya. suka tengok baby yg belum ada gigi senyum.. kiut sangat. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. kan.. ciyut je nampak gusi. lagi kalu tym dia gelak.. hahaha

      Delete
  6. ehe..senyum juga tgk baby comel senyum

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. senyum lebar2.. ^___________^

      Delete
  7. nak senyum jugak kat depan PC ni mcm syukri

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyum jgn tak senyum kak... sengeh2 dpn PC. haha

      Delete
  8. erkk., ak ingt salah masuk blog. betullah mell

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la tu chuu belog aku.. aku pun masuk belog ko tekebil2 jap. hahaha

      Delete
  9. manis senyuman syukrii ni..comel.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyuman bby memang manis.. suke tgok bby senyum.. :)

      Delete
  10. syukri bam bamm..hehe
    omei ..suke tgok dier snyum... ^_^ geramm

    ReplyDelete
  11. sy senyum je sepanjang bacaentry ni..senyum juga sbb tgok wajah comel ank bujang ni..manis sekali senyumannya

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.