anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

penantian satu penyiksaan




aicehh.. kemain tajuk.. ekceli.. amat-amat lah terseksanya menanti sesuatu tu.. ggrr..
al-kisah.. kiteorang baru beli kereta.. kereta saga fl je pun.. ALHAMDULILLAH.. sekurang-kurangnya ada transpot gak kan.. sebelum ni dok pakai kereta pusaka ( kereta pun ada pusaka ke? haha ) arwah MIL.. kereta iswara lama tu.. tapi biasalah... dah arwah takde.. mula la ada bunyi2 tak sedap kan.. so, we decide beli kereta.. mula2 memang ingat nak beli second hand jer... since, ekonomi kiteorang bukanlah hebat mana.. tapi.. pikir2 balik.. takut jadi cam keta akak aku tu.. rosak je manjang.. padahal bukan lenjan g mana pun.. p kerja pun tak bawak. jadinya.. ma hubby kata amik baru ajelah..


ceni kot rupanya.. tak sabaq haih!



dengan bantuan kawannya yang kerja salesman proton, makanya.. bermulalah proses..
tapi.. yang tensinya... dah 2 minggu ni.. bila nak dapatnya.. baru rancang nak balik kampung.. nak wat suprise kat mak.. kalu tak dapat jugak hari ni.. terpaksa tangguh lagi 2 minggu baru leh balik kg.. kesian opah syukrii.. T___T
beliau dah rindu sangat ngan cucu dia yang sorang ni.. asal tipon je tanya bila nak balik... adehhh... takpa mak.. pahni harapnya kami rajin lah balik.. hehehe..


opah ngan syukrii dolu2.. 


sekarang baru lah aku tau makna PENANTIAN ITU SATU PENYIKSAAN.. kehkeh..
incit suami cakap.. sabarlah.. xlari kemana kot keta tu.. aku je ha tak saba2.. hari2 suruh incit suami mesej kawan dia tanya bila keta kuar.. incit suami pun ikut kepala isteri tersayang dia ni.. agaknya mesti pening kepala kawan dia tu.. hari2 sms masuk.. hahahaha..


apapun aku harap harini dapat! arggggghhhhh


bubai!



6 comments:

  1. in shaa Allah nnti dpt la tu..sabar ye.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah dpt dah. Blik keje 2. Hehe.

      Delete
  2. harap bersabar. tak lama dah tu. esok2 dapat la. ~ayat penyedap hati~ kekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lega dpt dah. Terus blik kg. Haha.

      Delete
  3. Kite pon kalau ade rezeki nk gak beli. Tp nk kete kecik2 je mcm mini cooper ke, swift ke..ceh taste kemain kenn. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. Mula memg berangan nk keta kecik2 je. Tp mcm xsyesuai ngn incit somi ambe. Hahaha.

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.