i yem obses to ma son..

Assalamualaikum.. kemain tajuk.. hahaha.. seyes.. obses wehh.. camni gamaknya perasaan papa blogger yg dok hapdate pasai anak tu jer. kehkeh.. 
tiap hari bila ikut pekembangan anak.. aduhai.. obses! obses! kahkah..

lagi keje aku skrg dok ambik gambo dia jer. sampai en.hubby tego.. habisss.... anak umi comey.. geram ler..kihkih..

lagi keobsesan mengedit pulak dah umi syukrii ni.. haha.

contoh. :

























harap maklum.. saya xde keje.. bubai.. 




6 comments:

  1. mmg best bila dpt edit gambar banyak2 dgn baby kan..sy pun mcm nie juga..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann... simptom baru dpt anak gini lah.. hehehe

      Delete
  2. hai syukri..haha..ko takpe makcik update pasal anak walaupon obses ke over ke..tapi bila bapaknya yang over cam blogger fofuler tu..agak pelik la...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai atok bun! kan! kan !.. haruslah seorg ibu tu obses pasai anak dia.. penat veranak ape.. kehkeh.. tp blogger fofuler tu hover lebih kot dr aku rasenye.. mmg pelik di situ. hahahaha..

      Delete
  3. hahaha.. layankan aje mell. cikna faham perasaan excited tu. hehe.. poyo je cikna. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aicehh... paham yuu.. nak cekelat! hahaha

      Delete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..