anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

ulangtahun pernikahan... 2/09/2012


Assalamualaikum..

sebenarnya ahad lepas genap setahun kami nikah..erk.. aku xsempat nak wat entry ahad tu.. buzy kott.. wat open houses la kunonnya.. jemput org taman nie.. hehe.. isnin semalam pulak sibuk berkampung kat KK.. so, today.. ai hapdate serba sedikit belog ni..

diam tak diam dah setahun pun nikah.. tak terasa masa berlalu.. tak terasa perot dah buncit.. rasa macam baru semalam dengar kalimah akad dari dia.. ececehh... hahaha..

dia.. suami aku.. masih lagi macam dulu..
yang aku kenal sejak 5taun lepas..
yang suka menyakat..
yang suka bg suprise..
yang romantik.. ehehe..
yang tiap2 malam jadi pembunuh nyamuk untuk aku.. supaya aku tido lena.. ( lepas nikah ok.. :p )
yang yang.... yang ku sayang.. hahaha... nak list xlarat... tangan kena injet semalam.. lengoh kott.. kehkeh..

walaupun ada yang syemburu melampau tengok kebahagiaan kami.. its ok.. bukan salah mereka.. salah kami kot..
yela.. nak wat camna.. kalau dah fe'el suami aku.. suka tunjuk kemesraan.. halal apa... haha.. dia memang tak segan silu nak peluk2, nak suap2, pegang2 tangan or col me sayang depan orang.. bergurau senda depan orang..
jadi aku tak kecik ati depa tu jeles sampai wat fitnah pasal kami.. xkecik ati.. tapi geram sikit jer..  hakikatnya dorang xtau apa2 pun pasal rumahtangga aku.. cakapla apa saja.. yang pasti aku BAHAGIA ngan suami aku hoccayy...
aduhaii.. nak jeloz pulok.. sila kawin cepat lah! bhahaha..

tapi.. ada ramai lagi yang mendoakan kami.. insyaALLAH.. erk.. ramai kate kiteorang sepadan.. kehkeh..
walaupun suami aku tu nampak garang.. muka serius.. tapi hakikat sebenar.. dia xgarang pun.. dia adalah suami yang penyayang sangat.. cuma aku yang kadang2 rimas.. pembawakan budak kot.. sesungguhnya.. aku rindu kalau dia xusik aku walau sehari pun.. aku harap sangat aku boleh kawal emosi aku tym preggy ni.. bila dia diam aku rindu usikan dia.. bila dia mengusik aku marah pulak.. demm... T___T


sila abaikan muka herot beliau.. hahaha..
 love him very much !!1


erk.. beliau ada dedicate lagu tau kat aku.. ( gediks nak bagitau yuu ollss.. )
terharu la sangatt.. bila dia nyanyi pakai gitar kapok yang dah bertahun xtukar tali tu...
and beliau post kt group fb lagu tu.. kt wall tak hoccay.. malu.. kehkeh..


TUHAN..jagakan dia


Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku



p/s : copy dr post beliau... (nak bagitau jugak... xkira!... :p )

walaupun aku dan dia bukanlah sempurna mana.. tapi kami saling melengkapi satu sama lain 4ever and ever... wahh ayattt... macam budak sekolah pulak..hahaha..

by the way... penambah rencah kebahagiaan ini.. aku dah dengar degup jantung benih cinta kami yang semakin membesar dalam perut ni... owh.. indah sungguh perasaannya...

YA ALLAH.. moga rasa cinta dan kebahagiaan kami berkekalan hingga ke syurga.. amin..


dear hubby..

my husband..
you are my partner
my sweetheart..
my confindante..
and advisor...
my comforter..
my bestfriend..
you are my quiet place..
away from the rest of the world..

i know im sometimes thoughtless..
and forget to say and do..
the many little thing i should..
to show my love for you..

but.. believe me..
that always..
deep within my heart..
i love you more and more each day!


happy anniversary to us!



note ; seperti biasa entry aku berkaitan kehidupan aku jer.. kehkeh.. nantila cari ide wat entry tentang masalah2 sekeliling yang jarang aku amik tau.. :p

10 comments:

  1. alolo shuweetnye.,,selamat ulang tahun perkhwinan., semoga kekal hingga jannah :D

    ReplyDelete
  2. happy 1st anniversary mell & hubby.
    moga bahagia & kekal sampai syurga. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes 1st anniversary.. hihi.. tq chic na.. amin.. mudah2an..

      Delete
  3. ahaks..makcik upload gambar..baru 1st time aku tgk jelas gamba ko makcik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaks! aku cun sangat kot... segan nak tayang muka lebih2.. bhahaha...

      Delete
  4. setahun sudeyy ya.. hihi. kejap je kan? selamat ulg thun pnikahan buat yu mell sayam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann.. kejap je rase.. nanti turn yuu.. dekat sgt dah .. hehe.. tq sayam.. :D

      Delete
  5. selamat ulangtahun.. semoga kekal hgga ke syurga :-)

    ReplyDelete
  6. slmt ulgthn perkahwinan...mg bahagia sll..dear

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.