WW_mimpiiii............







ehsan google




hamboihhh....



dua tiga menjak nie asik mimpi makan jer..
pembawakan budak ke?


note : nak kena cari nie... nyumn... nyummm

19 comments:

  1. hahhaaha...mmg masa ngandung dulu, asyik teringat nak makan jer...hahaha...salah kan baby pulak yg mengidam....mak dia sebenarnya...over lah tuu...hehehh..tapi awas, jgn naik byk sangat berat nnt ssh lak nak kembali kurus lps bersalin...

    ReplyDelete
  2. hurmmmm...sedappnyerrr..terliur tgkk masakan tuuu.....

    opss...ngidam kah?

    ReplyDelete
  3. ni baby yg nak mkn ke mama baby yg nak mkn., konfius pulak :-?

    ReplyDelete
  4. sy ketika prgnant kan alisha.. sentiasa mimpi makanan gak.. hihii

    ReplyDelete
  5. @izan mama mia
    ape lagi... amik kesempatan la... hahahaha... setakat ni leh kawal lagi.. makan pun rasa2 je.. xtau la kalu dah 4 bulan ke atas nanti.. kikiki

    ReplyDelete
  6. @IntaNBerliaN
    ye ek... pembawakan budak la nie... hahaha

    ReplyDelete
  7. nampak sungguh menyelerakan..hihihi.

    ReplyDelete
  8. hahaha xpe2., baby pon dpt gak XD

    ReplyDelete
  9. @Arina Shamsul
    dapat sekarang pun sodap kannn... hehehehe

    ReplyDelete
  10. @Chuu Muqhlis
    ni kira pakej ibu dan anak.. kehkeh..

    ReplyDelete
  11. baby yg nak makan kot. hukhuk.. :)

    ReplyDelete
  12. @Chic Na
    baby nie. sampai mimpi2. hahaha

    ReplyDelete
  13. tak pernah pulak mimpi kan mknn. huhu.

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..