bakal pindah opis baru..




pagi tadi aku dapat perkabaran yang opis kami akan berpindah ke lokasi lain.. maklumla.. selama ni opis ni bos sewa.. sekarang beliau dah beli opis yang baru... semenjak aku masuk keja kat sini bisnes bos bertambah2.. muka ong la katakan.. kahkahkah...

tapi.......................................
panjang kau titiknya.. haha
opis baru tu berkongsi dengan saloon bini bos yang mana bini bos itu akan berada di opis
sampai tutup kedai.. 
ohhhhh......... tidakkk....
memang kurang la xtvt berintenet aku nanti...
huwaaaa....
xsyoooookkkkkk....

by da way.. best gak opis baru...
semak dah aku tengok opis yang nie..
dah econ slow..
xsesuai bagi ibu mengandung seperti aku ni..
wakkakakaka...


note : rasa macam syok pulak tengok background bintang2 kat belog aku.. 


pegi kedai online nie.. 
cute2 barang dia..

10 comments:

  1. hehehe kalau bini bos sporting takpe,kalau yang jenis kejap2 menjeling mesti tak seronok kan dear :)

    ReplyDelete
  2. tnye bini bos tu ade discount x saloon kehkehkeh.,

    #bintang comel!

    ReplyDelete
  3. mintak2 bini bos sporting kan. :)
    wahh mell pregnant ke? bestnya..

    ReplyDelete
  4. @Arina Shamsul tu ar dear.. Law spoting tape.. Tp macam tak je. Hewhew..

    ReplyDelete
  5. @Chuu Muqhlis xtau la chuu.. Xpenah cube lg aku. Haha..

    ReplyDelete
  6. @Chic Na kan besh kalo gitu. Hikhik. Yes dear. Im preggy.. Ahak!

    ReplyDelete
  7. wah best la nanti duk kat opis baru... :)

    #wah blink2 gitu background nyer.. :P

    ReplyDelete
  8. hehe. tak dapat la nak bw selalu yea :P

    ReplyDelete
  9. @Cik Kay Jue hehe.. xtengok lagi opis baru nyer.. mintak2 best la.. hihi

    ReplyDelete
  10. @shedameor tu la... makin sepi la belog blink2 nie.. haha

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..