Rindu kampung halamanku...




. kadang orang tak paham kesukaran aku...
bila kita dah bersuami...
segala langkah kita adalah atas redha suami...
aku cuba jadi isteri yang memahami..
ya... dia juga suami yang mengerti..
namun... jauh di sudut hati..
aku ingin mereka2 turut mengerti dan memahami...



abaikann...

aku nak imbau kenangan jap la..
tadi saje google tempat kelahiran aku...
banyak jugak gambo nyer dari en.google nie..


layannn...


road to hometown...




taun bila la org ni amik gamba... tapi kedai tu masih camtu..



telekom... still macam tu... 



hambik Roket terpacak... kawasan dia beb.. haha.. aku salu balik k.l
kat sini la... naik bas..


new store.. kedai buku pebret aku dulu2.. port cari komik.. hihik..
klinik gg sebelah tu paling terbaik.. dah banyak batang gg aku derma kat situ..
hehehehe




teluk senangin...



curik dari blog sape ntah..
ini laksa mee..
memang pemes kat pantai remis..
sesetengah kate mmg asal dr pantai remis..
sedap tau... nantilah aku rajin nanti aku kongsi resepi..
hihik..



ehsan.. google..
udang lipan.... susah dpt.. tp kt kg aku
ade jer.... adeh... termengidam da ni.. huhuhu.. 







pantai remis, perak.




misss my mumm...........







7 comments:

  1. Assalamualaikum, tengs kak shring .. baru sata tau rupany bintng y ada dlm gmbr tu udang lipan.. first tengok sy terkejut.. dan rasa geli.. masa tu tngh bersuhkn udng.. then sya buang aje udang lipan tu sebab geli.. bole mkn x haiwn ni ?

    ReplyDelete
  2. sata= saya
    bersuhkn- bersihkan

    ReplyDelete
  3. azira- wassalam.. Opcoz la boleh mkn syg. Tp isi die la.. Kulit jgn pulak.. Hehe. Sedap lg dr udang biase.. Nyum3x..

    ReplyDelete
  4. bestnya blk kg..n udang tu..mmg sdap ek?tkut nk msak..huhu

    ReplyDelete
  5. kaisara- xbalik lg.. nie curik google punye gamba.. haha.. sedapp....lg manis dr udang biasa...

    ReplyDelete
  6. Pernah gak makan udang lipan ni.

    ReplyDelete
  7. sedap kan kak... saye suke.. hehe..

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..