anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

entry bosan... hihihi







bosan la  haih... tada ide pulak nak wat entry... tym banyak masa terluang nie.. kemain buntu.. memang sah aku tade bakat mengarang novel.. ( tetiba).. muahaha..

" nape perot sayang kecik lg.. rase tak puas nak tengok baby... bile la nak besar nie.. "

hihik... kann... jgn kate en.hubby.. aku pun tak saba nak tunggu baby besa..
en.hubby cakap kalau perot dah besa.. bru betul2 macam percaya dia nak jd ayah.. haha..
sekarang nie banyak betul pantang larang yg dia tetapkan kat aku..
jangan itu.. jangan ini.. hehe... mentang2 aku nie cemerkap kan... 
blurr jugak kadang2.. hek!

insyaALLAH... aku akn protect baby nie elok2..
doakan aku yea.. 



note: boring gilos dok sorg2 kat opis.. apo laei... menggayut kat tipon la... muahaha..

8 comments:

  1. amboih.. kemain x sabor iye?? ;P
    biasa lah tu.. dh lahir anak tu nnti lg la byk pntng larangnya..

    smoga ibu,ayh, dan bby dlm perut tu sihat2 hndaknya..

    eh xsbr plk nk tgk bby dlm perut tu! >.<

    ReplyDelete
  2. tq farhan.. Hamboih.. Dia pulak lebih tak sabaq. Haha.

    ReplyDelete
  3. hehe..mcm kwn dila je..dia pun slalu tanya bila prut nk bsar..best2..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaisara- hehe.. Tula. Tgok perot xmuncit ag. Rase cm ta cye lak. Ahak! Tape2.. Sabar2..

      Delete
  4. dah berapa bulan kak mell ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. awan nina- bru 2 bulan je.. Tu pewot tecik2 lg.. Hikhik.

      Delete
  5. Amboi.. baru 2 bulan xkan la nak beso terus.. hik3.. jaga kesihatan leklok ya.. peace O_OV

    ReplyDelete
  6. mr.dokte- hahaha.. maklumla bby pes.. over la.. hahak! tq...

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.