kisah mc dan follower ke 100






okeh... semalam aku mc.. sakit pinggang yang teramat sangat.. sebelum nie pun dah sakit.. en.hubby pun dah berkali2 ajak g klinik.. aku yang xnak.. takut makan ubat.. hehe... dulu kecik2 sampai mak n ayah kejar satu rumah paksa makan ubat.. korang pun mesti ada yg mcm aku kan... hihik..
tp malam kelmarin mmg sakit sangat2.. sampai xleh nak gerak.. aku ingat esoknya baru nak g klinik gov.. xnak g klinik private... mesti mahal.. sian kat en.hubby pulak.. tp oleh kerana sakit yg teramat sangat..
en.hubby paksa jugak.. die ugut nak bawak g spital... wawawa... xnakkkk....
die bawak g klinik private.. yang xtahan nye.. en.hubby ikut jgak masuk jumpe dokte.. dokte tu lelaki.. hihi.. sibuk jek die.. risau ape ntah.. then dokte cek air kencing.. n dokte ckp ade kuman.. kuman tu dah merebak ke pinggang.. oleh kerana ni baru kali pertama bg aku.. dokte juz bg antibiotik, ubat tahan sakit and urine alkali..
mase balik tue.. lam kereta.. en.hubby tanye.. dokte wat ape blkg tirai tu?
laaa.... cemburu ke ape.. dokte juz ketok2 blkg pinggang jer.. tengok sakit ke tak... risau benau lak en.hubby nie.. hahaha... bile org ckp die kuat cemburu xnak ngaku.. :p
oh ye.. lupe nak cakap... cas ubat2an tu 63 hinggit tau... tengok... law g gov singgit je kot.. haha.. tp ok lah.. dokte tue terang dgn jelas sebab musabab and care2 cegah..
tu jela kot nak cita... hihihi....

.
.
.
.
.
.
.
oh yea... tahniah wat follower i yang ke 100
cik nanard



nah adiah tuk beliau... 

pilihla nak yamg mane satu.... hahahaha...
rajin2 singgah blog i yer.....






mmmuahhhhhhhh

6 comments:

  1. hehehe... sowie.. akak xsempat capture tym ngam2 100 tue.. neway.. tq..

    ReplyDelete
  2. yunk, ai nak tanya dah lame tp asik lupe. pen kaler2 kat bwh tu ape eh? bulih ai main conteng2 ?

    ReplyDelete
  3. mmg tok org men conteng2 pun yunk oii. Sile lpas geram kt situ. Hahaha.

    ReplyDelete
  4. kuat cemburu betul la.. en.hubby ^^ sho sweettt... cemburu tnde sayang..^^

    wah bestnye dpt hadiah teddy bear! he3.. tahniah follower ke 100! ;D

    ReplyDelete
  5. chahaya- sweet la sgt. Tu pasal ai penah kena dokte gatai. Tu y risau sgt dia. Hahaha.
    Untungkan cik nanard tu. Hik!

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..