bila aku bosannn





today.... sehari lagi aku datang keje tanpe buat keje... mcm mkn gaji buta lagaknyer.... haish! seari2 camtuh... law ade keje pun.. ade kot lam sejam... selebihnyer... aku buang karan pc nie.. hari2 hadap FB.. hari2 hadap BELOG... hari2 hadap FIBOX... budak2 kat fibox tue pun bosan gamaknyer tgok nick aku je semedang... haha...




kadang2 aku rase cam nak blik keje lame jer... atleast ade kawan... kat sini langsung tade... harap kwn2 fb jela nak borak... nak borak ngan amoi sorg tue pun xtau nak borak ape.. die bukan pasih ckp melayu pun... jenuh pulak aku nak terang satu2 ayat... haha..

ape kaba la kawan2 lame... aku dengar sorg2 dah cabut... gare2 minah bossy sorg tue... termasuk aku.. hik!.. penah gak la... hubby aku tanye...
" sayang nyesal berenti tmpat lame ke,,? "
yela... aku dok ngadu boring je kat die.. aku tak nyesal pun... coz aku percaye rezeki tu ALLAH yg tetapkan...cume kadang2 aku rindu suasana meriah cam dulu... kalau dulu ape2 cerita je aku kongsi ngan dorg.. tp sekarang takde lagi... sesekali borak kat fb... ahhh... xpuas sebenarnye...


frenn... i miss yuuuu....




tapi.... aku pun suke keje aku sekarang nie.... haish... mcm2 la aku nie.... haha... as long aku besame en.hubby.. ke mane aje aku rela... ceewahhhh... ayat tak blah.... hahaha.... susah payah en.hubby carikan keje nie untuk aku... jd aku kene hargai... hargai waktu2 aku kat sini dgn........ manfaatkan dgn berbloggin... berfb... berrrr intenet.... muahahaha....




okehlah.... aku nak sambung minum miloooo..... 
sambil ngudap2 di saat keboringan yg melampau nie.....




~cyaaa~

2 comments:

  1. hye seronokla kije mcm tu. yg pnting gaji tiap2 buln msuk. rtna pas deliver baby nny nk kije gak. boleh giler kalo x kije. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe... tau tape yunk.. law dok umah.. haih... mati kebosanan gamaknye mell.. dahla tade sape kt umah.. tade kawan lagi...

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..