anda berada di kawasan Puan Mell | jangan lupa +Follow | Dashboard

Redha....






Anak itu pelengkap hidup... mestilah... sape yg tak nak anak lau dah nikah... cume rezeki tu belum lg berpihak pade saye... kami suami isteri pun redha... hidup berjalan spt biase... usahe... ye... dah macam2 petue saye usahe... Entah lah... mgkin ade sebab di sebaliknye kan.... try think positif.. huhu.. 
sedih tu mmg la sedih... sape tak sedih woo.... penah saye tanye suami...

" abang sedih tak.. "

" sedih la jugak .. "

e,eh cik abang nie... saye tak habis pun tanye lagi sedih sbb ape... 

" abang tau sayang nak tanye abang sedih tak pasal anak.. "

tau2 je die pikiran isterinyer nie... huhu

" mmg la sedih.. tp kite kene percaye pd ALLAH... mgkin ade sebab xdpt lg... law xdapt jugak lpas setaun... kite g berubat ye... mane tau kite ade masalah.. "

huhu... moge suami saye akan terus berfikiran mcm nie... saye saygkan suami saye.. yg tak pernah menyalahkan saye.. dulu... saye risau die mgkin salahkan saye... ye la.. kn bnyak kes gitu... takutt jgk... huhu...

ok lah... suami saye pun tak kesah... hari2 kami pun tetap berjalan cam biasa.. tetap dgn gelak tawa.. suami.. tukang wat lawak.. isteri.. tukang gelak.. hahaha... 
kami bukan gambar d atas.. haha

tapii.... yg buat saye geram sangat tu.... bile ade yg ckp saye merancang.... adehh.... tertusuk2 ati nieh... ayat yg tak leh blah sgt tue..

" merancang nie... tu pasal xde lg.. "

nak je saye jeritt.... ko pehal nak tuduh2 aku gitu.. ko tahu ke pasal hidup aku... mandai2 nak cakap cmtuh!... jujur saye bencii..... tolonglahh..... sebelum ckp o tanye tue... pk dulu perasaan org.... ingat saye nie mude sangat ke nak plan2 bagai... huh!



by da way... saye akan lbih berusahe... and saye tak mo sedih2 lg pasal nie... biar ALLAH yang RANCANGKAN semua... huhu

cutenyerrrr..


ok lah...

saye penat nie sebenarnyer... asik penat je 2 3 ari nih.. bosan... 

p/s : tq suamiku yg tapaukan lunch td... sayangg beliau sangat2.. hehe ( badget die bace jek .. :p) 




b.u.b.a.i

2 comments:

  1. mell, ape kate stat skrg mell amik folic acid ?

    ReplyDelete

tengkiu for komeng.. i'll catch yuu.. ngehh..

 
Denim Template. Re- Edited by Puan Mell. ALL RIGHT RESERVED.